Заповед явен търг отдаване под наем
гр. Лозница, 20 Юли 2021 година
На основание чл.44 ал.2 от ЗМСМА и във връзка с Решение № 162 от 30 Юни 2021 година на Общински съвет гр. Лозница
З А П О В Я Д В А М:
1.Да се проведе явен търг за отдаване под наем за стопанската 2021 / 2022 година на свободни пасища, мери и ливади – собственост на Община Лозница. Имотите и годишният наем са описани в Приложение № 1, което е неразделна част от настоящата Заповед.
2.Търгът да се проведе на 03 Август 2021 година от 14.30 часа в Заседателната зала на Община Лозница. Всеки имот се търгува поотделно. Насроченият търг може да се проведе само в случай, че са подадени поне две заявления за участие. При неявяване на кандидати да се проведе повторен търг при същите условия на 10 Август 2021 година. В търговете могат да участват само собственици или ползватели на животински обекти с пасищни селскостопански животни, регистрирани в Интеграционната информационна система на БАБХ. За останалите ненаети чрез търговете имоти ще се допускат и лица, които поемат задължението да ги поддържат, съгласно Приложение ІІ на Регламент ( E С) № 1306 / 2013 на Европейският парламент и на Съвета от 17.ХІІ.2013 година. Същият търг ще се проведе на 12 Август 2021 година от 14.30 часа при същите условия.
3.Депозитна вноска за участие в търга, която е 20 % от годишният наем, платена до 02 Август 2021 г. -16.00ч / 09 Август 2021 г / , 11 Август 2021 г. в касата на Общинска администрация – кабинет№ 211, или по банков път .Стъпка за наддаване – 10%
4.Необходими документи за участие:
4.1.Заявление за участие в търга, което се подава до 02 Август 2021 г. -16.00ч. / 09 Август 2021 г. / , 11 Август 2021 г. в Общинската администрация кабинет № 103, отдел „Фронт офис”.
Към заявлението се прилагат следните документи:
4.2. Квитанция за внесен депозит;
4.3.Справка за наличните животни издадена от ОДБХ;
4.4. Декларация за липса на данъчни задължения към Държавата, както и задължения към Държавен фонд ”Земеделие”, Държавен поземлен фонд и Община Лозница;
4.5. Документ за актуална съдебна регистрация или актуално удостоверение издадено от Търговския регистър към Агенцията по вписванията / само за фирми /;
4.6. Пълномощно – оригинал, когато в търга участва пълномощник.
Липсата на един от изискуемите документи, както и наличие на задължения към Държавата, Държавен фонд „Земеделие“ или Общината, дава право на тръжната комисия да не допусне кандидатът до участие в търга.
5. Търгът да се проведе от комисия, назначена със Заповед на Кмета на общината.
6. Въз основа на резултатът от търга Кмета на Общината в 3 /три/ дневен срок издава заповед с която определя кандидатът спечелил търга.
7.Подписването на договора със спечелилия търга участник, след заплащане на годишният наем – в 14 /Чeтиринадесет/ дневен срок от издаване на Заповедта по т. 6
8.Заповедта подлежи на обжалване пред Административен съд – гр. Разград по реда на Административнопроцесуален кодекс.
9. Настоящата Заповед да се публикува в един регионален вестник, на интернет страницата на общината и да се обяви на видно място в сградата на Общинска администрация.
КМЕТ НА ОБЩИНАТА
СЕВГИН ШУКРИ