РЕГИСТЪР НА СЪСТАВЕНИТЕ АКТОВЕТЕ ЗА ПУБЛИЧНА ОБЩИНСКА СОБСТВЕНОСТ
РЕГИСТЪР НА СЪСТАВЕНИТЕ АКТОВЕТЕ ЗА ЧАСТНА ОБЩИНСКА СОБСТВЕНОСТ
5.01.2024
ЦЕЛИ НА АДМИНИСТРАЦИЯТА ЗА 2025 г.
ЕТИЧЕН КОДЕКС НА ОБЩИНА ЛОЗНИЦА
ЦЕЛИ НА АДМИНИСТРАЦИЯТА ЗА 2024 г.
ЦЕЛИ НА АДМИНИСТРАЦИЯТА ЗА 2023 г.
ВЪТРЕШНИ ПРАВИЛА за достъп до обществена информация на Община Лозница
2.01.2025
Анализ на заявленията по ЗДОИ в Община Лозница през 2024 г.
В Община Лозница през 2024г. са постъпили 5 заявления по Закона за достъп до обществена информация.Информация за управление на права и законни интереси са поискани в 5 заявления , а за изразходване на публични средства са 0 броя.
Заявления по ЗДОИ от граждани са подадени 2 бр. , а от неправителствени организации 3 броя.Няма заявления , които са оставени без разглеждане.Писмените заявления са 0 бр. , по електронна поща 4 бр. и чрез Платформата 1 броя.
За поисканата информация е издадено решение за предоставяне на информацията и няма нито един отказ или частичен ДОИ.
Всички заявления са получили отговор :веднага -3 бр. ;в 14-дневен срок – 2 бр. ; в законноустановения срок след удължаването му – 0 бр.
Изготвил:/Г. Еминова/ Секретар на Община Лозница
03.01.2024
Анализ на заявленията По ЗДОИ в Община Лозница през 2023 г.
В Община Лозница през 2023г. са постъпили 22 заявления по Закона за достъп до обществена информация.Информация за управление на права и законни интереси са поискани в 14 заявления , а за изразходване на публични средства са 8 броя.
Заявления по ЗДОИ от граждани са подадени 16 бр. , а от неправителствени организации 6 броя.Няма заявления , които са оставени без разглеждане.Писмените заявления са 7 бр. , по електронна поща 14 бр. и чрез Платформата 1 броя.
За поисканата информация е издадено решение за предоставяне на информацията и няма нито един отказ или частичен ДОИ.
Всички заявления са получили отговор :веднага -4 бр. ;в 14-дневен срок – 18 бр. ; в законноустановения срок след удължаването му – 0 бр.
Изготвил: Секретар на Община Лозница: /п/
/ Г. Еминова /
03.01.2023
Анализ на заявленията по ЗДОИ в Община Лозница през 2022 г.
В Община Лозница през 2022 г. са постъпили 9 заявления по Закона за достъп до обществена информация. Информация за управление на права и законни интереси са поискани в 4 заявления, а за изразходване на публични средства са 5 броя.
Заявления по ЗДОИ от граждани са подадени 3 бр., а от неправителствени организации 6 броя. Няма заявления, които са оставени без разглеждане. Писмените заявления са 1 бр., по електронна поща 6 бр. и чрез Платформата 2 броя.
За поисканата информация е издадено решение за предоставяне на информацията и няма нито един отказ или частичен ДОИ.
Всички заявления са получили отговор: веднага -2 бр.; в 14-дневен срок – 6 бр.; в законно установения срок след удължаването му – 1 бр.
Изготвил: Секретар на Община Лозница: /п/
/ Г. Еминова /
31.03.2022
НАРЕДБА № Н-1 ОТ 7 МАРТ 2022 Г. ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА НОРМАТИВИ ЗА ЗАПЛАЩАНЕ НА РАЗХОДИТЕ ПО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ
Издадена от министъра на финансите,Обн. ДВ. бр.22 от 18 Март 2022г.
Член единствен. С тази наредба се определят нормативите за заплащане на разходите по предоставяне на обществена информация съгласно приложението.
Заключителни разпоредби
Параграф единствен. Наредбата се издава на основание чл. 20, ал. 2 от Закона за достъп до обществена информация.
Приложение към член единствен
№ | Вид на носителя | Количество | Норматив за разход |
1. | Хартия А4 | 1 лист | 0,01 лв. |
2. | Хартия А3 | 1 лист | 0,02 лв. |
3. | Разход за тонер за едностранно отпечатване на лист хартия А4 | 1 стр. | 0,02 лв. |
4. | Разход за тонер за едностранно отпечатване на лист хартия А3 | 1 стр. | 0,04 лв. |
5. | CD диск 700 MB | 1 бр. | 0,26 лв. |
6. | DVD диск 4,7 MB | 1 бр. | 0,30 лв. |
7. | DVD диск 8,5 MB | 1 бр. | 0,67 лв. |
8. | USBфлаш памет 4 GB | 1 бр. | 3,46 лв. |
9. | USB флаш памет 8 GB | 1 бр. | 5,72 лв. |
10. | USB флаш памет 16 GB | 1 бр. | 7,93 лв. |
11. | USB флаш памет 32 GB | 1 бр. | 9,47 лв. |
4.01.2022 г.
Анализ на заявленията по ЗДОИ в Община Лозница през 2021 г.
В Община Лозница през 2021г. са постъпили 17 заявления по Закона за достъп до обществена информация.Информация за управление на права и законни интереси са поискани в 13 заявления , а за изразходване на публични средства са 4 броя.
Заявления по ЗДОИ от граждани са подадени 7 бр. , а от неправителствени организации 10 броя.Няма заявления , които са оставени без разглеждане.Писмените заявления са 3 бр. , по електронна поща 10 бр. и чрез Платформата 4 броя.
За поисканата информация е издадено решение за предоставяне на информацията и няма нито един отказ или частичен ДОИ.
Всички заявления са получили отговор :веднага -6 бр. ;в 14-дневен срок – 10 бр. ; в законно установения срок след удължаването му – 1 бр.
Изготвил:
Секретар на Община Лозница: /п/
Г. Еминова