01.10.2024
ОБЯВЛЕНИЕ
Община Лозница в качеството ѝ на бенефициент по проект BG05SFPR002-2.003 -0037-С01 „Бъдеще за децата в община Лозница “, по процедура BG05SFPR002-2.003 „Бъдеще за децата“, финансирана по Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд плюс
ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА: „СЪТРУДНИК СОЦИАЛНИ ДЕЙНОСТИ“ – 1 лице на трудов договор при пълно работно време (8 часа).
Срок за работа – 15 месеца
1. Минимални изкисвания за заемане на длъжността „СЪТРУДНИК СОЦИАЛНИ ДЕЙНОСТИ“:
- Минимум завършено средно образование, компютърна грамотност (доказана с удостоверение, свидетелство и др.);
- Минимален професионален опит – не се изисква
Допълнителни компетенции:
- Много добра комуникативност
- Работа в екип
- Отлична работа с компютър;
2.Необходими документи:
- Заявление за кандидатстване по образец – Приложение 1;
- Автобиография по образец – Приложение 2;
- Декларация по чл. 107 от КТ – Приложение 3;
- Декларация по образец – Приложение 4;
- Декларация по образец – Приложение 5;
- Документ за самоличност (за справка);
- Копие на диплома за завършено образование;
- Копие на трудова книжка, служебна книжка или друг документ удостоверяващ опита по изпълнение на подобни дейности (ако кандидатът е описал такъв в автобиографията си и това му носи предимство);
- Копия от документи за допълнителна квалификация /удостоверения, сертификати за преминати обучения и др./при наличието на такива/.
3.Описание на длъжността:
- Подпомага дейността на социалния работник във всички области в обхвата на дейностите по предоставяне и отчитане на интегрираните услуги по проекта.
- Разяснява целите, дейностите и условията за изпълнение на проект „Бъдеще за децата в община Лозница“.
- Подпомага и осигурява осъществяването на дейности за предоставяне на интегрирани услуги на деца от целевата група.
Конкретни задължения:
- Координира предоставянето на услуги на децата от целевата група;
- Подпомага извършването на оценката на потребностите на кандидат-потребителите;
- Подпомага дейностите по информиране и консултиране на родителите за същността на предлаганите услуги по проекта;
- Участва в изготвянето на планове за предоставяне на интегрирани здравно-социални услуги на всеки потребител;
- Участва при разработването на графици за работа на персонала за предоставяне на интегрирани услуги;
- Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал;
- Участва в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта;
- Подпомага осигуряването на безопасни и здравословни условия на труд;
- Участва в извършването на ежемесечен вътрешен контрол относно качеството на предоставяната услугите по домовете;
- Съдейства на институции и служби;
- Изпълнява други задачи, възложени от ръководителя на проекта.
4. Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе на два етапа: подбор по документи и интервю.
Заявления за кандидатстване ще се приемат от 01.10.2024 г. до 18.10.2024 г. в стая № 207 на Общинска администрация гр. Лозница, ул. Васил Левски №6
Обявата и образците на документи са публикувани и на интернет страницата на Община Лозница
Списък с допуснатите и недопуснатите кандидати до интервю ще бъде обявен на 21.10.2024 г.
в Информационното табло в сградата на Общинска администрация .
Интервю с допуснатите до конкурса кандидати, ще се проведе 23.10.2024 г.
За повече информация:
Д-р Айше Реджеб – ръководител на проекта,
гр. Лозница , ул. „Васил Левски“ № 6
телефон за връзка: 0886100710
Севгин Шукри – Кмет на община Лозница
19.09.2024
ОБЯВЛЕНИЕ
Община Лозница в качеството ѝ на бенефициент по проект BG05SFPR002-2.003 -0037-С01 „Бъдеще за децата в община Лозница “, по процедура BG05SFPR002-2.003 „Бъдеще за децата“, финансирана по Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд плюс
ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА: „СЪТРУДНИК СОЦИАЛНИ ДЕЙНОСТИ“ – 1 лице на трудов договор при пълно работно време (8 часа).
Срок за работа – 15 месеца
1. Минимални изкисвания за заемане на длъжността „СЪТРУДНИК СОЦИАЛНИ ДЕЙНОСТИ“:
- Минимум завършено средно образование, компютърна грамотност (доказана с удостоверение, свидетелство и др.);
- Минимален професионален опит – не се изисква
Допълнителни компетенции:
- Много добра комуникативност
- Работа в екип
- Отлична работа с компютър;
2.Необходими документи:
- Заявление за кандидатстване по образец – Приложение 1;
- Автобиография по образец – Приложение 2;
- Декларация по чл. 107 от КТ – Приложение 3;
- Декларация по образец – Приложение 4;
- Декларация по образец – Приложение 5;
- Документ за самоличност (за справка);
- Копие на диплома за завършено образование;
- Копие на трудова книжка, служебна книжка или друг документ удостоверяващ опита по изпълнение на подобни дейности (ако кандидатът е описал такъв в автобиографията си и това му носи предимство);
- Копия от документи за допълнителна квалификация /удостоверения, сертификати за преминати обучения и др./при наличието на такива/.
3.Описание на длъжността:
- Подпомага дейността на социалния работник във всички области в обхвата на дейностите по предоставяне и отчитане на интегрираните услуги по проекта.
- Разяснява целите, дейностите и условията за изпълнение на проект „Бъдеще за децата в община Лозница“.
- Подпомага и осигурява осъществяването на дейности за предоставяне на интегрирани услуги на деца от целевата група.
Конкретни задължения:
- Координира предоставянето на услуги на децата от целевата група;
- Подпомага извършването на оценката на потребностите на кандидат-потребителите;
- Подпомага дейностите по информиране и консултиране на родителите за същността на предлаганите услуги по проекта;
- Участва в изготвянето на планове за предоставяне на интегрирани здравно-социални услуги на всеки потребител;
- Участва при разработването на графици за работа на персонала за предоставяне на интегрирани услуги;
- Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал;
- Участва в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта;
- Подпомага осигуряването на безопасни и здравословни условия на труд;
- Участва в извършването на ежемесечен вътрешен контрол относно качеството на предоставяната услугите по домовете;
- Съдейства на институции и служби;
- Изпълнява други задачи, възложени от ръководителя на проекта.
4. Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе на два етапа: подбор по документи и интервю.
Заявления за кандидатстване ще се приемат от 20.09.2024 г. до 25.09.2024 г. (вкл.) в стая № 207 на Общинска администрация гр. Лозница, ул. Васил Левски №6
Обявата и образците на документи са публикувани и на интернет страницата на Община Лозница
Списък с допуснатите и недопуснатите кандидати до интервю ще бъде обявен на 26.09.2024 г.
в Информационното табло в сградата на Общинска администрация .
Интервю с допуснатите до конкурса кандидати, ще се проведе на 27.09.2024 г. от 10.00 ч. в стая № 207
За повече информация:
Д-р Айше Реджеб – ръководител на проекта,
гр. Лозница , ул. „Васил Левски“ № 6
телефон за връзка: 0886100710
Севгин Шукри – Кмет на община Лозница
23.08.2024
ОБЯВЛЕНИЕ
Община Лозница в качеството ѝ на бенефициент по проект BG05SFPR002-2.003 -0037- „Бъдеще за децата в община Лозница “, по процедура BG05SFPR002-2.003 „Бъдеще за децата“, финансирана по Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд плюс
ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА: „РЕХАБИЛИТАТОР“ – 1 лице на трудов договор при непълно работно време. Срок за работа – 15 месеца.
1. Минимални изкисвания за заемане на длъжността „Рехабилитатор“:
- Образование – Висше;
- Минимална образователна степен – завършена образователна степен професионален бакалавър, бакалавър, магистър или средно специално медицинско образование с професионална квалификация „Рехабилитатор/Кинезитерапевт“;
- Специалност – „Рехабилитатор/Кинезитерапевт“, „Медицинска рехабилитация – ерготерапия“, „Медицински рехабилитатор, ерготерапевт“, „Медицинска рехабилитация и ерготерапия“.
- Минимален професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работата с деца, младежи и семейства ще се счита за предимство.
Допълнителни компетенции:
- Умения за работа с лица от уязвимите групи, включително деца с увреждания и техните семейства, бъдещи родители;
- Да притежават компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;
- Да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
- Отлична комуникативност.
Предимство:
- Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността;
- Практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнението на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца и семейства в риск.
2.Необходими документи:
- Заявление за кандидатстване по образец – Приложение 1;
- Автобиография по образец – Приложение 2;
- Декларация по чл. 107 от КТ – Приложение 3;
- Декларация по образец – Приложение 4;
- Декларация по образец – Приложение 5;
- Документ за самоличност (за справка);
- Копие на диплома за завършено образование;
- Копие на трудова книжка, служебна книжка или друг документ удостоверяващ опита по изпълнение на подобни дейности (ако кандидатът е описал такъв в автобиографията си и това му носи предимство);
- Копия от документи за допълнителна квалификация /удостоверения, сертификати за преминати обучения и др./при наличието на такива/.
3.Описание на длъжността:
- Проучване и анализ на индивидуалните потребности на децата с увреждания или проблеми в развитието и насочване към подходящите за тях дейности от услугата за ранна интервенция, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете им;
- Изследване на моторното развитие на всяко дете, насочено към услугата, като необходимите изследвания се провеждат използвайки формални и неформални методи на изследване на деца;
- Участие в разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с децата и семействата;
- Регулярно посещение на домовете на децата с увреждане съгласно индивидуалния им план;
- Участие в групи за работа с родители;
- Организира и провежда медицинска рехабилитация и лечебна физкултура, съобразно индивидуалните потребности на децата по целеват група;
- Възстановяване или постигане на анатомичната цялост с цел нормално или по-добро функционалното развитие на децата с увреждания;
- Реализиране терапевтична и корекционна дейност на децата, имащи нужда от рехабилитация;
- Посещения в отделенията за новородени в болниците с цел информиране и консултиране на родители на новородени деца с увреждане или проблеми в развитието;
- Регулярно посещение на домовете на децата с увреждане съгласно индивидуалния им план;
- Разработване на кинезитерапевтични програми, обучителни и информационни материали за провеждане на консултации за работа с родители на деца с проблеми в развитието;
- Разработване и прилагане на подходящи планове за кинезитерапевтични намеси, които са фокусирани върху детето, съобразени с възраст и увреждане;
- Индивидуално консултиране на родители, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени обучителни и информационни материали;
- Предоставя услуги за двигателно развитие на деца с увреждане или проблеми в развитието.
4. Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе на два етапа: подбор по документи и интервю.
Заявления за кандидатстване ще се приемат от 26.08.2024 г. до 28.08.2024 г. (включително) в стая № 207 и стая №208 на Общинска администрация гр. Лозница, ул. Васил Левски №6
Обявата и образците на документи са публикувани и на интернет страницата на Община Лозница
Списък с допуснатите и недопуснатите кандидати до интервю ще бъде обявен на Информационното табло в сградата на Общинска администрация на 29.08.2024 г.
Интервю с допуснатите до конкурса кандидати ще се проведе на 30.08.2024 г. от 11.00 ч. в стая № 207
За повече информация:
Д-р Айше Реджеб – ръководител на проекта,
гр. Лозница , ул. „Васил Левски“ № 6
телефон за връзка: 0886100710
СЕВГИН ШУКРИ
КМЕТ НА ОБЩИНА ЛОЗНИЦА
23.08.2024
ОБЯВЛЕНИЕ
Община Лозница в качеството ѝ на бенефициент по проект BG05SFPR002-2.003 -0037- „Бъдеще за децата в община Лозница “, по процедура BG05SFPR002-2.003 „Бъдеще за децата“, финансирана по Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд плюс
ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА: „ЛОГОПЕД“ – 1 лице на трудов договор при непълно работно време. Срок за работа –15 месеца.
1. Минимални изкисвания за заемане на длъжността „Логопед“:
- Образование – Висше;
- Минимална образователна степен – Бакалавър или магистър;
- Специалност – „Логопедия“, „Специална педагогика (логопедия)“, „Дефектология“
- Минимален професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работата с деца, младежи и семейства ще се счита за предимство.
Допълнителни компетенции:
- Умения за работа с лица от уязвимите групи, включително деца с увреждания и техните семейства, бъдещи родители;
- Отлична комуникативност;
- Да познават нормативната уредба в областта на закрилата на детето, социалните услуги за деца и семейства;
- Да познават спецификата на социалната работа с различни уязвими групи, както и да бъдат мотивирани да работят с тях.
- Да притежават компютърна грамотност
Предимство:
- Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността;
- Практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнението на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца и семейства в риск.
2.Необходими документи:
- Заявление за кандидатстване по образец – Приложение 1;
- Автобиография по образец – Приложение 2;
- Декларация по чл. 107 от КТ – Приложение 3;
- Декларация по образец – Приложение 4;
- Декларация по образец – Приложение 5;
- Документ за самоличност (за справка);
- Копие на диплома за завършено образование;
- Копие на трудова книжка, служебна книжка или друг документ удостоверяващ опита по изпълнение на подобни дейности (ако кандидатът е описал такъв в автобиографията си и това му носи предимство);
- Копия от документи за допълнителна квалификация /удостоверения, сертификати за преминати обучения и др./при наличието на такива/.
3.Описание на длъжността:
- Проучване и анализ на индивидуалните потребности на децата с увреждания и родителите им и насочване към подходящите за тях дейности от услугата за ранна интервенция, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете им;
- Извършва ефективна превенция, диагностика, терапия и консултации по отношение на комуникативните нарушения;
- Провежда корекционно-възпитателната работа с децата, като работи индивидуално и групово с тях;
- Изготвя речева карта на всеки представител на целевата група;
- Направляване на говорните упражнения в домашна среда;
- Изследване на говорното развитие на всяко дете, насочено към услугата, като необходимите изследвания се провеждат използвайки формални и неформални методи на изследване на деца;
- Информиране на родители и специалисти относно особеностите на комуникационното развитие на децата във връзка с конкретното увреждане и подпомагане на семейството за осигуряване на достъп до информация и ресурси за подпомагане на говорното развитие на детето им;
- Предоставя логопедични услуги за деца;
- Разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с децата и семействата;
- Разработване и прилагане на подходящи планове за логопедични намеси, които са фокусирани върху детето, съобразени с възраст и увреждане;
- Провеждане на групи за консултация и подкрепа на родители относно говорното развитие на децата им;
- Индивидуално консултиране на родители, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на обучителни и информационни материали;
- Участие в разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с децата и семействата;
- Провеждане на групи за консултация и подкрепа на родители относно говорното развитие на децата им;
- Индивидуално консултиране на родители, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
- Поддържане на пълни логопедични досиета на децата, с които работи и създаване и поддържане на база данни относно потребителите по отделните дейности и предоставените им услуги;
- Участва на периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
4. Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе на два етапа: подбор по документи и интервю.
Заявления за кандидатстване ще се приемат от 26.08.2024 г. до 28.08.2024 г. (включително) в стая № 207 и стая №208 на Общинска администрация гр. Лозница, ул. Васил Левски №6
Обявата и образците на документи са публикувани и на интернет страницата на Община Лозница
Списък с допуснатите и недопуснатите кандидати до интервю ще бъде обявен на Информационното табло в сградата на Общинска администрация на 29.08.2024 г.
Интервю с допуснатите до конкурса кандидати ще се проведе на 30.08.2024 г. от 09.00 ч. в стая № 207
За повече информация:
Д-р Айше Реджеб – Ръководител на проекта,
гр. Лозница , ул. „Васил Левски“ № 6
телефон за връзка: 0886100710
СЕВГИН ШУКРИ
КМЕТ НА ОБЩИНА ЛОЗНИЦА
06.10.2023 г (обновена 17.10.2023)
Настоящата процедура за провеждане на подбор е създадена за нуждите на проект „БЪДЕЩЕ НА ДЕЦАТА В ОБЩИНА ЛОЗНИЦА“, Договор BG05SFPR002-2.003 -0037, по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.003 „Бъдеще за децата” с финансиране по П РЧР, който Община Лозница изпълнява като бенефициент по Договора за БФП от една страна и от друга – Управляващия орган /УО/ – Министерство на труда и социалната политика по горепосочената процедура.
Подборът на персонал се извършва за целите на проект „Бъдеще за децата в община Лозница“. Персоналът се подбира на база професионална компетентност и мотивация, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
Процедурата разписва правилата за подбор на персонала, който ще работи проекта, съответстващи на изискванията на българското трудово и антидискриминационно законодателство, на стандартите за предоставяне на социални услуги в общността, както и на предварително изготвения профил на всяка длъжност (длъжностна характеристика). Подборът на персонала, структурирането на длъжностите в него, координацията и управлението му са дейности с ключово значение за предоставянето и качеството на всяка социална услуга. Те имат за цел да гарантират осигуряването на професионални грижи на потребителите на услугата от страна на мотивиран, добре обучен и работещ в екип персонал….
Обявени позиции по проекта
- Шофьор – 1 лице или 2 лица на трудов договор при непълно работно време
- Медицинска сестра – 2 лица на трудов договор при непълно работно време
- Социален работник – 1 лице на трудов договор при непълно работно време
- Логопед – 1 лице на трудов договор при непълно работно време
- Медиатор – 2 лица на трудов договор при пълно работно време
- Педагог/Специален педагог – 1 лице на трудов договор при пълно работно време
- Психолог– 1 лице на трудов договор при непълно работно време
- Рехабилитатор -1 лице на трудов договор при непълно работно време
- Стоматолог – на граждански договор
- Педиатър – на граждански договор